Pozytywny wizerunek organizacji

  • Warsztaty: Pozytywny wizerunek organizacji (20 godz.)

Aktywność w mediach czy na portalach społecznościowych jest nie tylko znakiem naszych czasów, lecz również drogą, dzięki której można w prosty i szybki sposób dotrzeć do odbiorcy. Współczesne narzędzia pozwalają na przedstawienie organizacji jako otwartą i nowoczesną instytucję z potencjałem i szerokimi możliwościami. Podczas warsztatów kursanci poznają cele, istotę oraz etapy budowania pozytywnego wizerunku organizacji. Z pewnością przydatna będzie do tego umiejętność obsługi programów typu Windows MovieMaker czy Picasa, a także wykorzystywania technik  fotografowania i filmowania (np. poprawnego kadrowania) oraz doboru sprzętu – ich wypracowanie będzie jednym z najważniejszych celów szkolenia. Warsztaty obejmować będą ponadto zajęcia z tworzenie profesjonalnych filmów i prezentacji na użytek organizacji pozarządowych. Uczestnicy zagłębią się w zagadnienia relacji z mediami, zaznajomią się również z zasadami korzystania z serwisów do publikacji prac w Internecie (YouTube).